Friss topikok

Linkblog

Gondolatok egy álmatlan hajnalon 2008.03.09.

2008.04.03. 19:46 | czcilla | Szólj hozzá!

Áldott csodáknak tükre a szemed,
Mert engem nézett,
Te vagy a bölcse,
Mesterasszonya az ölelésnek.
Áldott ezerszer az asszonyságod,
Mert engem nézett, mert engem látott.
S mert nagyon szeretsz, nagyon szeretlek,
S mert engem szeretsz,
Te vagy az asszony,
Te vagy a legszebb.
/ Ady Endre: Mert engem szeretsz/

Egy átforgolódott éjjel kora hajnalán ültem a géphez, gondolván leírom végre, mostanában min törpölök annyit,és a postáimban kutakodva ráleltem ennek a versnek az ajánlására. és milyen érdekes, pont illik a hangulatomhoz, hiszen hónapok óta ebben a mókuskerékben őrlődöm. Értelmetlenül megjegyzem. Igen igen. sweet november még mindíg. plusz tegnapi elgondolkodtató lelkifröccs: ha nem nézel magadba és nem találod meg azokat az értékeket, amik benned rejlenek, hogy várhatnád el mástól, hogy rájukleljen? A boldogságot magadban kell keresni, és ha az megvan, akkor odavonza azokat az embereket, akik hasonló, vagy ugyan azon a szinten vannak, mint te. haha. amilyen zaklatott és zűrös mostanában az én szívem-lelkem és életem az is csoda, ha a fürdőszobában van 10perc nyugalmam. na nem a lelki feltöltődésre, hiszen ennyi idő alatt hajatmosni sem lehet, hanem, hogy kicsit egyedül legyek. Tehát éppen esélyem sincs a lelki magambanézésre. meg útkeresésre. Barátnőm szavai: Aki még mindíg zoltánozik, annak nincs szüksége másik pasira, mert nem ez az út vezet a felejtéshez. hát tényleg nem. nah, hajnal 6 óra van és már felébredt a keresztlányom, úgyhogy ennyit a blogírásról. útálom a szélmalomharcokat amúgy meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr85410158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása