Friss topikok

Linkblog

Koszikoszi 2007.07.24.

2008.04.03. 18:57 | czcilla | Szólj hozzá!

köszönöm mindenkinek a bátorító szavakat, igyekszem nem elkeseredni. nem egyszerű az élet, ha az ember lánya nem a karierre helyezi élete csúcspontját, hanem a lelki, esetleg a szellemi életére. nem tudok törtető, haszonleső nő lenni, valahogy nekem az nem megy, és a barátaim közül is egyre inkább kiszelektálom azokat, akik ilyenek. nah igen, de akkor meg oan kevesen maradnak?! Hétvége volt a legtipikusabb példa: egész vasárnap egy oan embert kerestem, akivel a strandra ki lehet menni, de senkit nem találtam. akivel jó lett volna, ő nem ért rá, a többiek meg a balcsin, meg erre-arra, és itthon punnyadtam, mert nem volt kivel kimenni. nah mindegy, legközelebb tökegyedül kihúzok, és nem érdekel, semmi. jah, ez most nem egy de egyedülvagyok és desz*r nekem duma, mert egyébként halál nem vok ám egyedül, éppen csak amikor a rosseb rámjön nincs akivel spontánprogit lehetne összehozni. teli vagyok napallergiás kiütésekkel. éppen a halálomon vagyok:viszket és fáj, de szenvedek :D Dejóisanagymeleg

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr82410057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása