Friss topikok

Linkblog

Csokicsoda

2008.11.16. 14:02 | czcilla | Szólj hozzá!

Ma kérésre sütöttem csokis muffint. Ráizugultam egy netes oldalra, ahol milliószám voltak a receptek, ki is szúrtam egy ígéretest, nevezetesen a csokicsoda nevű remekbe szabott süteményt. beírom a receptjét, hátha elveszítem a cetlimet :)

15dkg étcsoki(én vettem csokipelyhet)
10dkg vaj(jó, ha nem hűtőhőmérsékletű)
10dkg cukor, 1cs vaníliáscukor
1 ek kakaópor
3 tojás
10dkg liszt(recept réteslisztet írt, de honnan szedtem volna?! viszonylag kevés réten terem liszt mifelénk)
1 tk sütőpor( fél csomaggal laza mozdulattal szórd bele)
2ek méz ( mééééz?! minek?! egy kis vizet tettem hozzá, csak hogy híguljon a tészta, de épp egy gyűszűnyit ám)
nah, ha mindent sikerült három napi bevásárlás keretein belül összeszedned, akkor frankó csaj vagy. nekem csak a kakaópor maradt el, de szerencsére anyám konyhájában az is akadt. muffinokról köztudott, hogy csak össze kell keverni és már sütheted is. aha, már akinek nem kristálycukra van csak otthon. tehát kicsit felvertem a cukrot-tojást, aztán minden száraz alkatrészt bele. sütő előmelegítve, ahogy kell,betolod kb 20 percre. nah, addig klasszul összemosogatsz. álj, necsináld, odaég, lesül nem lesz jó. meg kell fordítani, mert a sütő nem egyenletesen süt, de figyelj, alkalmas pillanatban nyisd, mert különben összeesik. amikor olyan szagok jönnek a sütőből, hogy bakker elégett a csokoládé és lekapcsolod gyorsan, kiszeded tányérra, nehogy tovább égjen az alja a forró tepsiben és még úgy szájégetős melegen megkóstálod, nah, nyelved oda, szád összeragad és valóban égett ízt érzel. totál kiakadás, már azon gondolkodsz, honnét szerzel még több alkatrészt, mert az nem létezik, hogy háziasszonyok tízezrei istenítik a receptet, csak pont neked nem sikerül, arra kihül és kíváncsiságból újra megkóstolod, talán annyira nem is égett oda, nah akkor jösz rá, nincs is semmi baja a sütinek, éppen jó, csak mivel forró volt más ízek jöttek elő. kb ennyi volt a sztori. keresztfiam vaníliafagyihoz ette, kb két kanál fagyi és egy hangyamorzsányi muffin adagolásban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr49771805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása