Friss topikok

Linkblog

Kiegyensúlyozottság 2007.05.22

2008.04.03. 16:18 | czcilla | Szólj hozzá!

Tegnap este azon gondolkodtam, mit jelent kiegyensúlyozottnak lenni, és hogy valaha az életben voltam-e már az. Nem biztos, hogy igen, de voltak az életemben olyan idők illetve inkább csak pillanatocskák, amikor úgy éreztem, ez az. Nem a boldogságról beszélek, csak arról, amikor minden rendben volt a környezetemben, éppen nem voltak világkatasztrófák, nem lehetett hallani éhező árvákról, akik persze éppen úgy éheztek, mintha hallani lehetett volna róluk, de mégis… vagy harcokról, szintén, mint árvák. És ezeket a pillanatokat mindig eltörölte valami megmagyarázhatatlan esemény, valami felkavaró, valami tragikus. A boldogság persze más. És itt jön közben egy újabb gondolat, hogy lehetnék én boldog, amikor tudom, más szenved? A válasz pofonegyszerű, ha boldog vagyok, nem létezik más a világban. Egyfajta szürke hályog keletkezik a szememen, és nem veszem észre sem a tragédiákat, sem a rossz dolgokat. Egy boldog ember úgy járkál a világban, mintha egy másik dimenzióban létezne. Mostanában nem éppen jó szemmel néztem a férfiakra, ennek ugyan több oka is volt, de valakinek sikerült kb. két-kétésfél órai beszélgetés után egyrészt hülyének éreztetni önmagamat, másrészt rádöbbenteni, nem biztos, hogy az én nézeteim a jók. Azt mondta: úgy viselkedem, mintha etalonnak érezném magam. És még azt is, ne általánosítsak, azért, mert voltak rossz tapasztalatok, még nem minden férfi egyforma, és igaza is van, az én történetem mellékes ebből a szempontból. Hú, rohadtul felkavartak a mondatai. Hopp, itt egy csúnya szó. Rossz szokásom, néha elsül egy-egy. Feljegyzés: Leszokni rossz beszédről. :DDD Azt hiszem jó barátság alakulhat ebből a beszélgetésből. Nem szeretem az olyan barátokat, akik nem mondják ki a dolgokat. Azok nem barátok, csupán olyan emberek, aki jelenlétükkel megtisztelnek, barátságukkal nem. Van egy Monthy Pithon dal, sajnos nem tudtam még sehonnan megszerezni, de rádiókban azért még néha el lehet csípni: nézd mindig az élet szebbik oldalát: Always Look On The Bright Side Of Life zárásnak ez ideillik asszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr100409828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása