Friss topikok

Linkblog

Szülinap 2007.06.12.

2008.04.03. 18:07 | czcilla | Szólj hozzá!

 

Hú, megint egy évvel öregebben. számot vetni kellene, de valahogy nem érzem, hogy akkora  jelentősége lenne ennek a napnak. Semmi különbséget nem érzek. Átbeszélgettem valakivel a születésem pillanatát, de semmi ünnepi hangulatom nem támadt, nem volt különbség. Vajon minden születésnapnak így kell eltelnie? muszály egyáltalán ünnepelni? Anya... megfőznéd nekem a szerelmemet... társat egy egész életre... Basszuskulcs még mindíg kavargok... Megleptem magam szülinapomra. kicsit jobban is, mint szerettem volna. egy mp3 lejátszó vettem, gondolván, mekkora jóság lesz a munkahelyemen, a rádiót amúgy sem lehet hallgatni, mert a gépek miatt nem lehet rendesen befogni egy adót sem. Aztán jött egy olyan lehetőség, amit nem lehet kihagyni. szóval, vettem egy új kocsit. illetve, még nem vettem meg, csak megrendeltem. Nagyon szép, fekete, a többit nem sorolom, nő lévén nem olyan fontosak, mint a színe :D

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr92409983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása