Friss topikok

Linkblog

Vallás de lux 2007.05.21

2008.04.03. 16:16 | czcilla | Szólj hozzá!

Végre süt a napocska. Nem szeretem, ha borongós, mert a kedvemet is totál lerontja. Tegnap éjjel az ördögűző valahányat játszották. Fél éjszaka azon gondolkodtam, vajon valóban létezik-e az eredendő gonosz, vagy csupán az emberi természetben rejlik a rossz. Hát, nem én leszek az emberiség megmentője, arra azért ráébredtem az éjjel. Nem sikerült rájönnöm a megfejtésre. Én nem tudok hinni semmilyen vallásban, ezért egyszer valaki pogánynak nevezett, azt nem kérdezte meg ugyan, Istenben hiszek-e. Ha ez a véleménye, legyen, én nem fogom kiábrándítani. Kellene alapítanom egy olyan vallást, ahol az emberek nem mennek sehová imádni az isteneiket, csupán a mindennapjaikba szőnék bele, hogy jó életet élhessenek?! Vallás de lux. Á, most jut eszembe, ez nem volna jó, ha nem gyűlnének össze, akkor nem adnának adományokat, akkor miből szedném meg magamat? Ne gondold, hogy nem tartom tiszteletben a te vallási nézeteidet, csupán nem tudok vele azonosulni. Nekem tökmindegy, hogy egy istenben hiszel, vagy több tucatban. Zaklatott időszakot zárok mostanában, és nem volt időm egyedül lenni, magamba szállni, tehát ne várj tőlem nagy gondolatokat, csak ennyire futja. Nem célom jól odamondogatni másoknak, az nem én lennék. Biztos fogsz ellentmondásokat találni a mondataimban, de az a fejlődésem jele lesz. Vagy nem. Majd kiderül. Nemrég láttam újra a Forest Gumpot onnan egy idézettel zárom a mai napot: “Van úgy, hogy az embernek nincs elég köve” Na, ezen el lehet rágódni egy ideig…

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr42409821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása