Friss topikok

Linkblog

A világról 2007.06.16.

2008.04.03. 18:12 | czcilla | Szólj hozzá!

Impotens férj öli feleségét,
Bomba robban, áldozat harcol az életéért.
13éves lányra késsel támadnak,
Óriásgépet lőnek le a levegőből,
Nők rémülnek,
Földrengés, a rémület nő,
Jolie kisasszony új ruhát visel.

A kedvenc idézetem: "Állítsátok meg a világot, ki akarok szállni." Minél többet hallok a világból, annál több mindentől sikerül megundorodnom. Kolleganőm szavaival élve: "Minél több embert ismerek meg, annál többet útálok." És még egyet beszúrok ide: "Mentes vagyok minden előítélettől. Mindenkit egyformán útállok"Miután így kibölcselkedtem magam más szavaival, vajon kell-e kommentárt fűznöm? Hát persze hogy igen :) Ma így ébredtem fel, hogy útállom a világot. nem túl gyakori, de nagyritkán előfordul. Éppen minden rendben van körülöttem. Csodás érzés, és valahogy mégis útállom a mai napot. szombat délután dolgoznom kell. Ki szerettem volna menni a telekre, hogy egy kicsit feldolgozzam az elmúlt időszakot, van mit, mostanában eseménydús napokat éltem. Azt hiszem, most jött el az ideje, hogy számot vessek életem felett. Fura érzés. most érzem igazán, hogy idősebb lettem. " Ne hagyd, hogy elsodorjanak a dolgok" próbálom,próbálom, de állatira nehéz ám... Néha sokkal egyszerűbb úszni az árral. Tegnap megbántott a kolléganőm, úgylátszik, éppen leszállóágban vagyok. Valahogy kezdenek megint kicsúszni az események az irányításom alól. Tvztem ma és a Doomban volt egy jó jelenet: Valami kisklampec kommandós megkérdezte az öreg rókáktól: Dehát mi fenyeget?- Jegyezd meg jól Öcsi, ami meg akar ölni, az fenyeget! Na szóval akkor engem senki.....De szép is az élet. Sőt, az ÉLET...

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr67409991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása