Friss topikok

Linkblog

Csók 2007.06.20.

2008.04.03. 18:30 | czcilla | Szólj hozzá!

...Egy Csók mind fölött, Egy Csók kegyetlen,
Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

Jaj, a tegnap a világ legszebb napja, ne haragudj rám, barátnőm, megint fejjel a falnak, tudom,tudom, de ha nekem nem fáj, nem hiszem el, hogy nem igaz... Csak egy kis palacsinta, éjjel egykor, meg szilvalekvár a kézben és egy csók, váratlanul, meglepően, kellemesen, félénken, bizonytalanul.... Talán csak én láttam túl borúsan a világot, csak idő kell, hogy felnyíljanak a sebek, és kitisztulva beforrjanak. "Használd a szeretet gyógyító erejét..."

Már nem fontos az egész, van megoldás, tudom, hogy megéri, mert a jutalom egy élet. Sosem szerettem az egyszerű eseteket...

És, ha tévedek... már nem számít, akkor megyek apócának, vagy anyócának, vagy a Rábának. Már találtam egy jó utat a múltkor...

"Nem talált, nem talált, nem talált, mondja magának bíztatásnak..."

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr13410014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása