Friss topikok

Linkblog

Szerelmi vallomás 2007.06.17.

2008.04.03. 18:28 | czcilla | Szólj hozzá!

Kínkeservvel múlnak el az éjszakák. Szürkék és nyírkosak a nappalok akár a pincekő. Mindenfelől fájdalmas feszültség kapdos felém. Mintha eltévedtem volna egy labirintusban, amelynek azért vágtam neki, hogy végül fényre és magamra leljek, fellélegezhessek. Értelmetlen, és haszontalan az életem. Érzékszerveim be és összeszáradtak. Úgy érzem magam, mint egy darab őskori gyanta. Csapdába tévedtem, és már kedvem is elmúlt, hogy kiutat keressek. Nem érdekel semmi. Már a semmi sem érdekel. NÉLKÜLED

Szerintem csodaszép szösszenet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr11410010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása