Friss topikok

Linkblog

Holnap 2007.11.11.

2008.04.03. 19:10 | czcilla | Szólj hozzá!

Érdeklődés hiányában a holnap elmarad.

Valaki untat, azt hiszem Én.

Mostanában furán alakul az életem. nem értem, mi folyik körülöttem, de megint sikerült akkora kakát kavarni, hogy ki sem látok belőle. naná, hogy pasi, csak nem látom értelmét a dolgaimnak. képtelenség, hogy amikor majdnem megvesztem a szeretethiánytól, a kutyának se kellettem, most, mire eldöntöttem, nem kell nekem senki, akkor meg csőstől jönnek olyanok az életembe, hogy simán hosszútávra lehetne velük tervezni. de miért mind most és miért egyszerre? vajon megint mi a rossebet tettem a sors ellen, hogy ilyen feladatot rótt rám, hogy a nemetmondás képességét kelljen elsajátítanom? kinek mondjak nemet? ki az, akinek igent? ááááááááááááááá, megint futnom kell, remélem, lesz, aki velem tart a rohanásban :)

utóirat : muffinsütő megvan,ha valaki lát jó pizzatányérakat szóljon, nem találtam, pedig nászajándék lesz :)))

utóutóirat: érdeklődés mégis akad, megtartjuk a holnapokat :))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://czcilla.blog.hu/api/trackback/id/tr62410079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása